host...host..harkel...snyt..host

åh fyfan! det var länge sedan jag mådde såhär dåligt!
har slem i hela halsen och jätte ont i lungorna, sen är jag förkyld också.. och utan näsdroppar i två dagar så har jag fått huvudverk också, av allting jag dragit in.
alltså = hostar som en gamal rökkärring som är förkld och känns som jag har en sten i huvudet.
tänkte att en prommenad skulle göra susen,så tog hundarna och gick ut i en och en halv timme. när jag kom hem rann svettet och jag somnade. vaknar lika dålig.

annars då så tittar jag runt på massa inredning.. rätt skoj faktiskt. totte och jag ska till ikea snart med, och prio ett är att köpa en dubbelsäng. men vi vill veta att det är 100 % säkert att vi får lägenheten innan vi gör någoting.

nu ska jag till mormor och äta porterstek, känns som det är rätt medicin just nu.
träningen går annars rätt bra, går 1 mil varje dag och äter så mycket jag har som gräns.
haj

börjar längta lite efter detta nu också...


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan

studenten är helt underbart!

2012-04-24 @ 09:02:18
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0