sambos

nu äre bara en liten grej kvar för att avgöra om totte och jag ska bli sambos inom en snar framtid. våran hyresvärd ska bara acceptera henne!
så himla kul de låter, min sambo christoffer. haha.

är hemma idag också för känner mmig inte riktigt bra än, och hade bara en lektion idag.

ska sätta igång och rensa massa kläder , en gång för alla.

ikväll blir de tårta i stallet.. självklart måste jag åka dit när josephine lyckas ramla av två gånger på en vecka och buder på två tårtor. bra gjort josephine:D
image description
lite av de som ska rensas bort.


Kommentarer
Postat av: Marika

Säg till ifall du vill skänka nåt till mig!

2012-04-24 @ 15:38:54
URL: http://hanqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0