Fredag

Äntligen fredag !

Denna vecka har vart toppen !

Igår så var det skola på för middagen , jag hade mitt tal och det fick jag MVG på ! Sedan fick jag prata med jophe och företagsekonomin jag pröva fick jag MVG på ! Dagen började bra ,...
Sedan gick jag och Sofia från stan ända till malmslätts slut , kärna vårdcentral och efter de gick vi till malmslätt andra ände till mormor och bara mös .
Sedan blev det stallet och jag tog en galopper runt gärdet !:)

Orkade inte plugga något igår så är uppe med tuppen idag och ska plugga gärnet !! Mitt sista prov.

Efter prover åker jag och Christoffer Robin till stallet och fixar och badar jalle tills imorgon och efter det åker vi hem till hans förälldrar och badar pol och solar !

Nej nu måste jag plugga !


Kommentarer
Postat av: manda

fin blogg, följa varann via bloglovin ? :) / MAnda på ryyttarduon

2012-05-27 @ 14:47:55
URL: http://ryyttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0