tjena

hej ska sammanfatta lit ekorta...

igår hoppa jag med jalle.. han var så jävla fin, hoppa massa bra övningar och han lyste som vanligt och lyssna på varenda hjälp jag gjorde, korta länga,svänga och hoppa, allt sånt där:) sen höjde vi upp en stor oxer till 120 och tg några språng på den och jalle bara laddar och klipper av med många fina språng, haha han är ca 30 cm över säger mamma , de bruka rhan vaa på bilder kan man se!

 


s

så ska jag debuteraa 115 cm den 17:D

inte...

 

utan jag och totte ska utomlands!

skulle vart jätte kul att debutera 115, känns som att de är bra innan vi hoppar msb, han känns så himla fin nu så egentligen skulle ja vilja göra det, men det är ju inte så lätt när man är i turkiet!

sen har jag fått jobb, jobbar hela tiden typ...

 

 

nu längtar jag till turkiet med min älskling ..

 

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0