Sista dagen på veckan

Idag är det söndag, och vad brukar alla tycka om söndagar?:) ..tråkigt för att skolan börjar, men de tycker inte jag, för imorgon ska vi till stallet och Linda fyller även år:)<3 Igår så åkte jag till totte och¨åt god mat och såg på film och myste hela kvällen med chips och dipp:) sen somna vi sent. på morgonen så åt vi upp de sista av de goda..btw. varför är alltid godis och chips godare dagen efter på morgonen för ?:)

ajah.. jag åker hem tidigt för att åka till min älskade häst jalle! Linn och jag skulle rida ut men de var så himla surt så vi red till banan istället, gick jätte bra, vi bara galoppera och trava på lösa tyglar..

efter vi ridit så åkte vi till sharpman och äntligen så har jag hittat ett par snygga chaps! så de fick de bli! lämna även in sadeln för att den ska vigdas ett snepp. sen kan jag börja använda den:D den och mitt nya snygga träns:D nu ska jag bara börja till de as snygga john whitiker(stavning) läderskydden:)

sen red jag sina:)



titta vad liten och söt han ser ut haha:D<3

jalle fick även en ny grimma med diamanter.. passar ju till min diamant<3



och en liten luva som passar till mitt vit/röd/blåa schabrak och mina andra blå:)

våran whiteboard tavla in the stable


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0