ska snart till heda

Ska snart till heda med klassen för att spana in hur det kommer att gå till där!
annars så, jaa.. iförrgår köpte ja en illrödgrimma till Jalle med lite blingglitter på på nsryggen;D tyckte han skulle vara så fin i de, illrött på min fina jalle! sen köpte jag en luva också för 49 kronor, jätte  snygg!:)

igår köpte jag en magplatta också för det behövs nu när vi börjar tävla lite högre.. titta på bilden nedan:( han slår hoven i magen:( fast de är ju bra att han lyfter på fötterna!:D

jag hitta inte den bilden jag mena:( den syns det as tydligt på! men här är lite tendens till det också!

men jalle är en liten prinsessa enligt honom och tycker inte alls ngt som sitter stelt och stör under magen! men det får vi träna bort! säkert skönare en en hård spark i magen!:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0