tänk om jag går i väggen ?

Nu har skolan börjat och det är faktiskt helt okej! nya vänner är alltid kul!
 Jag har börjat på REAL gymnasiet där grunden till min vetrinär kariär börjar , haha!
de är en linje som är så här
första året så läser man alla ämnen och matte a+b i 1an, sen i 2an och 3an kommer jag aldrig vara i stallet mer utan bara vara i skolan och läsa massa kemi och fysik! alltså valde ja de teoretiska.. man kunde även valt praktiskt så att man rider mer istället. men inte jag. jag ska bli vetrinär och då får man kämpa!

men hoppas jag orkar käämpa så här mycket... så här kommer mina veckor se ut i ett helt år.

 Måndagar

  • Heda stallet (skolan) 9.10 -15.00
  • buss hem, hemma 16.00
  • ut med hundarna till 17.30
  • ut till stallet
  • hemma 20.00
  • äta, duscha, plugg, sov

Tisdagar

  • Mantorp(APU) 8.00-15.30
  • klar16.30
     mamma kommer med jalle och jag träna

     
  • stallet 20.30
  • hemma 21.15 mat,dusch,plugg

 

Onsdagar

  • skola till 20 i 4
  • stallet, sen hemma ca 19.00
  • städa trafikskolan
  • hemma 20.30
  • mat,dusch och plugg

Torsdagar

  • Skola till halv 5
  • sen hem 17.30
  • ut med hundarna till 18.30
  • till stallet
  • hemma 21.00
  • mat,dusch,plugg

Fredagar

  • skola till 15.30
  • hem 16.00
  • ut med hundarna till 17.00
  • stallet till 19.30
  • hemma och helg!




Någonting säger mig att det här kommer bli tuft! när ska ja ha tid för fritid ?vänner &pojkis ? blir väl på helgerna då! men tänk vad skönt sen när man är färdig med allting!!!:D

 


Kommentarer
Postat av: wictoria

det klarar du :D

2010-08-23 @ 23:04:17
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0