världens dåligaste uppdatering?

gud vilken dålig uppdate jag har haft. jag hade det verkligen UNDERBART  på kreta! jätte roligt, vi snorkla ochc åkte till laguner och allt möjligt<3 bilder finns på fejjan.

Sen så har ju skolan börjat! jag ska bli veterinär och ska börja plugga till de nu!eller inte till veterinär, utan eller jo föresten , ja ska ju bli veterinär och går den här linjen så ja ska kunna bli de, plugget har redan startat!:O

Jalle och jag har kommit igång igen  och försöker arbeta bort magen som dök upp när jag var borta en vecka!

jag ska tävla i tollstad 105 - 110
sen går dm i kval 100 105 och finalen i 110


good luck to me, ve ses!

andra dan tror ja:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0