- Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Hejheej blogga!! det är så att jag har feber och snoret rinner och halsen bränner! red inte idag.. fick inte ! fick panik... vill verkligen till stallet och rida! köpte massa pynt till jalles box idag:D
Idag har jag vart halva skoldagen då de var luciafirande. Ida min klasskompis sjöng! så jävla bra var hon. Hon ska hänga med mig och rida sina snart:) dock bara lugnt för sina har ju en bebbe i magen:)

Sen sitter jag och spela gitarr gör låtar och lär mig nya.. de visste ni inte om mig;) spelade gitarr i många år förut men inte längre... nu lär jag mig själv:)

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut- as rolig att sjunga och spela
Vad är det som bekymmrar sara when- rolig att sjunga så spelar till

Alla lasse låtar är roliga föresten:D

the scientist- rolig att spela och sjugna
men får nöja mig med spelandet när jag orkar spela.. inte så bra att sjunga när ja mår så här.

Jag älskar dig på marken-Jag älskar dig när jag sitter på ryggen. Jag älskar dig nu-jag älskar dig alltid. Jag älskar dig vart jag än är.föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0