Asså shiiiit

Inte mitt fel att blogg.se har fuckatJ får skylla på de, de är alltså därför jag itne kunnat bloggat. Det har hänt något som itne hänt tidigare... jag har inte varit sjuk en skolda1g om man inte räknar med tanläkare osv.. någon dag den här terminen!!!! men vad går jag och göra? blir sjuuuk!!har varit sjuk hela veckan och har verkligen itne kunnat gått till skolan.. eller i måndags var jag halva dagen.:) Ikväll blire en myyyskväll.. JAG ,, JAAG? är suger på massa godis. det brukar jag aldrig annars va så jag och totte ska köpa en fet påse godis(så jag känner nu iaf) och slappa i sängen och se film med våran feta påse:)
så hejdå mina vänner.. kanske ses vi någon mer gång idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0