BÄSTA UPPDATERINGEN, ELLER HUR?

Vad har hänt nu då?

Jag har ridit ut med jalle mycket i snön och har insett att han blivit smal, eller normal då:) jätte fin är han i hullet!

Jag har fått en ny favorit häst på ridskolan(skolan)! min syster sa att ja skulle passa med honom men ja har inte ridit den förs nu. Alla säger att han är pigg och springer och rycker med huvudet hela tiden..?  Han var fan underbar att rida:D han gick fint hela tiden inte ryckte med huvudet ngting:) jätte fin va han så hoppas jag får rida han mer nu:) hehe - man var tvungen att vara jätte lätt i handen och mycket ben,, jag är ju van vid jalle så därför tror  jaf han var min styp:) påminns dock jämt hur underbar mun min häst har, så fort man håller lite i tygeln så går han fint:D håller man mycket blir han arg. tror jag skulle kunna rida han med sytrådar:)

sen har jag varit på min nya praktik och fick rida en 5 åring som heter balou :) jätte fin för att va 5 år:) (en fågel viska i mitt öra att helena lundbäck vill ha den) då förstår ni alltså hur bra den va:)

Sen äre bara julklappsstök...  usch!!!!!

men god jul på er!!! ska uppdatera mer!

håller på att lära mig ett bildredigeringsprogram........


Kommentarer
Postat av: Amanda

Coolt, vad äre för program? :D

2010-12-26 @ 10:17:53
URL: http://andyschamp.blogg.se/
Postat av: Amanda

?? ;)

2010-12-28 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0