God Jul!!:D

God jul läsare!!
Har fått jätte fina presenter!!:D
Present kort och ta hand om dig själv kit av Pappa och helena:) sen presentkort av peter och petra:D godis av tomten:)2 påsar chips och dipp av douglas (tottes hund) tröja och tofflor av tottes förälldrar. En hel dag med god frukost.. ut och pimpla sen in till stan och shoppa loss:D totte payar och betalar maten och sen när ja inte orkar shoppa mer så har han bokat bord på hamlet och efter de hyra film och mysa gott:)!! hur underbara julklappar som hellst!!! nu ska jag fira jul hos mamma så skriver vidare vad ja får  sen:) kände att jág inte ville skriva ut vad jag fick på facebook.. men det här är ju MIN blogg och här är det mitt och jalles liv vi skriver om så :D inte så konstigt va?....
GOD JUL!
 
BÄTTRE ETT FAKESMILE ÄN INGET;)? KANSKE INTE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0