Gott nytt år!

Ett riktigt got nytt år mina vänner!
nu lider 201o mot sitt slut. det har varit ett fantastiskt år! Jalle har gjort många fina framgångar och jag ser verkligen fram emot nästa år!!
nästa år ska ja va med i massa roliga cuper och ska försöka tävla lite mer än vad jag gjort iår. iår tävla jag väldigt lite.
Jag ska tävla bara masa 110 så han gör säkra nollor.  jalle hoppar mycket bättre utomhus även om de blir mer maxat ute.massa fina rundor ska de bli för att senare till hösten förhoppningsvis starta ngn 120! vi får se:) ska också på massa meetingar ! extra kul kommer de bli när vi åker på hässt och ponny metingar! då åker vi hela stallgänget!!

ett riktigt gott nytt år till er alla önskar amanda & jalle!


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Vinn ett Thermo Master ländtäcke från Hööks hos mig

gått nytt år på er

2010-12-31 @ 09:51:14
URL: http://http://atigas.mittspejs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0