Gratttiiis älskling

Hejhej! ska skriva ltie vad som hände igår..
först var det skola och efter de gick jag ut med hundarna ..
Efter de åkte jag och linn till stallet och red ut.. mellis hängde med en bit men sedan vände! Linn och jag red i två timmar och de va så himla mysigt och roligt!!

jalle var duktig som  vanliigt<3
Efter stallet åkte jag Linn och emilie till ikano och skulle handla lite.. men de blv mest snack och vila i alla soffor.. sen åkte emilie och då gick jag och  linn till ikea och åt meny 2 med fri påfyllning tio spänn..värt.
Sen gick vi och jag och köpte en finfin skjorta till totte! varför?? jo för han tog körkort igååår:D

sen gick vi till toysrus och fick totte skjusa hem lite, sen till mig och hämta huvudverkstabletter och sen hem till honom... myste hela kvällen,! imorse sov vi länge,dusch åt och åkte hem och nu sitter jag här..
ska snart till stallet och får se vad som händer ikvälla:D

jag och totte i kreta..så himla snygg bild:D

JAG OCH JALALE HINDER NUMMER 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0