Gud vad jag blir glad:D!

gick in på www.bloglovin.com nyss och la till lite nya bloggar!:) Jag har kommit på att det är rätt bra med bloglovin. Man kan spara sådna bloggar man inte vill glömma bort! och istället för att klicka sig in på varenda blogg man läser med hopp om ett nytt inlägg så äre bara gå in där så ser man alla nya inlägg! rätt smart faktiskt! ska användas oftare!!

Skulle se om de var några tappra människor som hade min blogg på bloglovin. jag menar även fast man läser en blogg så behöver man inte ha lagt till den där
Jag förvänta mig 5-10 stycken... men så såg jag att jag hade 26 stycken:D blev jätte glad:D
de är inte så mycket.. men över mina förväntningar iaf:D

Så ni som änu lagt till mig eller blivit medlem där! gör det:D as nice! Tryck bara på ikonen här nere:)

bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0