Mina jädra sömnproblem.......

Har serist smömnproblem.. och jag lider av dem!!! Sover kanske samanlagt 1 - 2 timmar varje natt.. resten av tiden är jag vaken och lägger energi på att försöka sova men det går inte. Hatar det här.. det leder också till huvudverk..
Påtal om huvudverk.. tittade på ny bågar igår! fanns inte så jätte många som föll mig i smaken.. får leta vidare! har ju lite synprobelm på vänsterögat. får göra ett nytt syntest tror jag, kanske blivit bättre,, kanske sämre! will se.
Imorgn blir min dag med älskling äntligen av.. fasen vad jag ska shoppa! var med syrrar på ikano en liten sväng igår.. visste att det skulle bli  svår eftersom att jag är shopoholic. men '
var duktig avsstod från att köpa mkt jag ville ha. köpte bara tre trosor och en skinjacka med ludd i. !

Imoron får jag shoppa  upp massa pengar..får köpa vad jag vill. förutom skor sa totte-HEHE
NU SKA JAG TILL STALLET.
JIIIIIPIE:D SAKNAR MIN LILLAJALLE<33


Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag älskar din blogg den är typ den bästa ever! När jag typ har tråkiz på lektionen så läser jag din blogg även fast lärarn säger åt mig att stänga ner datorn xD!!. Men iaf jag hoppis att du har en fortsatt bra dag<3 nu ska jag iaf äta kvällsis sen sova gott!!! SOVA ÄGER haha :P. Du är så fin visst vet du de? Aja ska avsluta nu :D hare BÄST! och en sista sak innan jag avslutar är att du MÅSTE fortsätta blogga annars så kmr jag dö! :d aja hejdå :)

2012-01-31 @ 12:56:33
URL: http://lillballis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0