nyårslöfte!

Iår ska jag ha flera nyårslöftten!!
i år höll jag inte mitt! det var att starta en dressyrtävling..hur svårt va det? men nej, det har jag inte gjort. straffet bli lite fler nyårslöften.



* Starta minst en dressyrtävling

* Starta en debutanttävling i terängen(heter de så?)

* Äta ännu mera nyttigt

*köpa flugtäcke till jalle om sommarn 2011 blir lika olidlig som 2010!

* jag ska träna mig själv minst 5 dar i veckan.

*träna mer för instruktör (träna typ 4-5 gånger för instruktör i år x))

* skriva stalldagbok mer detaljerat!!


Hoppas jag kan hålla de här nu!!!
har massa fler, men tror de här blir lagom för mig:)

vad kommer hända 2011??? jo my favorite ska få föl!
älskade lilla sina.

Hon är 20 år. Och superfin. många blir jätte snopna när de hör hennes ålder!!
Nu har vi inte ridit så mycket på henne, så hon har tappat lite. Men det är ju helt normalt för ett sto som ska ha föl och är 20 år!. Att ha en häst som inte ha några muskler alls faast man rider varje dag. det är däremot konstigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med tävlingen om en jw hjälm som du hade? :O

Vill ha svar hälst :)

2011-01-03 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0