Sitter i skolan nu..

Har precis haft matteprov om funktioner.. gick bra tror jag:)!  Sitter och tittar på staristorna och ryttar meddelanden i helgen.. jag blev stumm!  såhär stod det: 

Veterinärbesiktning: Hästar som startar klass 1 och 5 ska veterinärbesiktas. Veterinär finns på tävlingsplatsen lördag från och med 16.00 och söndag från och med 13:00 Veterinäravgift 80: -/häst. Vaccinationsintyg, mätintyg och licenser uppvisas på anmodan.

Vaddåå att veterinären kommer 4? hade klassen tänkt starta 5 eller ? då startar ju jag klockan 6 typ:O? konstigt.. och sent!!!
Mutta känner jag.

Jag och sina:) älskar att jag aldrig sitter normalt på prisutdelning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0