Tips?

Som sagt innan så ska vi ha föl i maj!:D vårt sto ska få en bebbee:D:D:D jippie.. längtar verkligen !! kommer bli så himla kul :) pappann till fölet är efter artist och sina har ju jätte bra stam. Hoppas de blir en bra junior häst:D elller en stor d ponny som vi sedan säljer:) Vitänker lite på namn. Men är väldigt inne på Forever Young. Passar både som kill och tjej namn. Varför just de namnet är för att sina är galen fast hon är 19 år.. så fölet ska få hela föralltid ung efter sin mamma:) blir det en hingst har mamma kommit på att den ska heta Jay Smith... haha:D

Kan inte ni som läser min blogg skriva förslag på namn:D? skulle va jätte kul:) ni som orkar ta tummen ur röven assåå... ni andra kan ha kvar den.
sina:D<3


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Treasure, tycker jag är fint till ett sto. skulle jag döpa min till :)

Surprise, är också fint till kille :)

2010-12-15 @ 09:13:42
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: ida

rider du storhäst eller ponny? :)

2011-01-16 @ 21:20:55
URL: http://idashastvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0