ååh!

Besöksrekord idaag!:D
inte illa:)
Men jag 'är så jäkla trött och måste sova!

Först när jag kom hemifrån totte så åt jag med mormor mamma och emilie sen åkte mor mam och jag till rusta och skulle köpa skivor där jag kan lägga in alla mina tusentals bilder på! men de fanns masa men så jäkla dyrt! så   strunta i det.. sen åkte vi till hööks och skulle köpa mina stövlar.. men tror ni att min storlek i vaden fanns ? nej.. allt i onödan.. sen åkte vi till momo och fika lite och sen till affären och handla tills i morgon och sen till skeda för att hämta transport.. Sen till stallet och så red jag.(jalle var tönt, blev rädd för buskar och grejer, men vem vet? Macke kanske sitter där och lurar?) efter det så fixa vi allting tills imorgon, tog ca 2timmar.. sen hem hit och göra pasta sallad och nu har  jag suttit vid datorn 1 tim och lagt över 400 bilder på bara jalle från min kamera till cd:n.. har mycket kvar att göra:( men nu måste jag sova., upp tidigt imorgon och knoppa! godnatt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0