älskar stallet

GUUUD! så skönt det var att komma till stallet idag. tog in jalle och ställde honom i gången och borsta sen så red jag med min  nya sadel.. fyfan vad skön den är! .. vi red rätt långt och när vi kom till galoppslingan så kunde inte jalle skritta.. inte trava.. inte galloppera sakta.. han kunde hoppa i luften upp och ner.. sen släppte jag iväg honom och då fick han springa allt han hade!:D när jag kom hem fick han stå i stallet ett tag och jalle och sina stod och sov och njöt massa.. då smörjde jag sadeln så den blev som ny, men den är ju typ ny  och jag ska köpa två svarta nosludd som jag kan ha på stiglädrena så att sadeln inte blir ful:) nu ska jag äta lite sadel. MUMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0