Beslutsångest och för smala vader.

Idag har vi varit på många olika ridsportsbutiker och provat ridstövlar.. okej två butiker. Kom till travshopen och de hade fått ín  helt nya ridstövlar som var as snygga och aas sköna! dock hade jag för smala vader men de hjälpte mig att dra ihop de så gott man kunde och någon gång får jag väl fläska på mig lite.. var super glad och skulle köpa dom.. sen 1 minut innan fick jag besluts ångest,. är det värt pengarna ?.... vela i typ 15 min sen la jag undan dem tills i morgn... då åkte vi till hööks och där prova jag prinsess stöveln och den satt rätt bra , lite för stora i vaderna , men de syns inte :) dom kosta bara 1300 (bara haha men för en skön stövel så ) dom valde jag istället, hämtar dom nästa vecka då min storlek har kommit in!


Såååå jäääääääääääääävla snygga!!! men lte för stora för vaden. bajs.

De fick de bli, ser stiligt och rent ut, en riktig stövel till en riktig prinsessa:)
daaaa mama ullala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0