Dressyr i hoppsadel

Igår så red jag och min syster dressyr på fältet. Vi red i våra hoppsadlar och det gick super bra.. men de är lite svårt att sita ner i traven efter ett tag och man får ingen bra skänkel när man har så långa stigläder :P Men vi gjorde vårt bästa och jalle var såklart underbar<3 När vi har köpt en dressyrsadel så ska jag starta en dressyrtävling, skulle vara kul att se vad man kan få!!:)
Jag hade gjort värsta fina inbakade flätan på jalle så hans hals syndes.. men den skaka han bort innan vi börja ta kort för alla jädrans  flugor.


Lägg märke till vilken biff jalle har bliviiit!!:O gr




daaa -- jalle är fin iaf


ökad trav :D










inte så jätte bra bild men<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0