ojOJoj

Lite dålig uppdatering  ? yes! varför ? för att jag har jobbat och umgåts med chrsitoffer som åker till arvika idag och ridit! så det har varit lite svår att blogga. Men som tur va så är ju detta min blogg och jag bestämmer precis när jag ska skriv aoch inte:)Men jalle går super fint och red lite slaffsigt på gärdet barbacka och inte alls seriöst men var tvungen att testa galopp ombyten och han var jätte fint och gjorde 5 st fina i vart tredje:) sen skulle jag visa för mamma och det gick inte ? så blir det alltid! men som sagt så är jalle intemin dressyrponny , de är min  hopp ponny!<3 han behöver inte dressyr för att han ska kunna hoppa men markarbete behöver han!fast han är duktig i dressyr med, har faktiskt ett nyårslöfte som lyder så att jag ska starta en dressyrtävling i år , mamma hjälp ?,:(
Men vad har jagsagt och kommit fram till med detta inlägg ?
Jag bloggar när jag vill, försöker varje dag.. jalle är underbar.. dressyr och markarbete är inte samma sak

 bye.. nu väntar jobbet och sen älsklings Jalle!

jag sitter inte alls fint men de är första hindret i min första110 och då får man bli lite konstig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0