Dagens ridpass

Hejsan alla tusen faaaaaaaaans*

Idag så har jalle och jag fått oss en genomkörare:)! eftersom att det är så jävla varmt ut så  kan man inte rida på dagen, så jag har ju jobbat och solat hos mormor! ca halv 7 så åkte jag mamma och vicktoria till stallet och sen red vi till ridbanan för att det är bra att man hoppar någon gång innan man ska tävla , haha:D ibörjan gick de sådär, eller han var duktigt, bara att jag rider så jävla dåligt! hatar mig själv:@ på 90 cm typ så bara satt jag och slppte tygeln och luta mig framåt, klart jalle stannar? och då slog jag till mig själv och red ordentligit och han hoppa super, måte lita oå mig själv och ha den farten han behöver också.. men i slutet ville jag hoppa lite höga hinder, (hehe hinder, hade en oxer och ett räcke framme, men red dom flerga gånger i rad) så höjde vi till 125 (msb +5) och de sprången var de bästa på hela träningen tyckte mamma, jag också:) Jalle är alltid alltid bäst! vicktoria tog lite bilder med min kamera också:)


fler bilder finns på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0