Kännslor införtävlingarna

Jalle och jag ska tävla i vingåker på fredag..
Vi åker 5 på morgonen! och sen så kommer de vara kokhett, både jag och jalle kommer dö:(
sen så titta jag startlistan, vet inte vem någon är förutom jag och en till från lkpg. lyckost dom som bor där som kan åka dit på 20 min .. vi tar liksom flera timmar bara för att åka dit;) sen så äre paddex.. både jag och jalle hatar de underlaget..men man måste kunna hoppa på allt:D sen så äre ca 3 timmar väntan till nästa klaass..

Men det kommer ändå att gå superbra tralalala, för jag har ju världens bästa häst och ska rida de bästa jag kan, försäöka iaf.. Sen ska jag tävla på söndag också i nrk 1m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0