Men endå är jag bäst ?

En sak är lustig, på varje tävling jag är på så är jag bäst:D
 haha nejnej , men vinner och bli placerad  oftast varje tävling.. debuterar höjder som jag ens inte hoppat en hel bana på eller så..sp himla  att jagg blir det för att jag tränar aldrig typ! i vintras träna jag 3 gånger bara  resten är bara uteritt, sen har jag hoppat en gång i paddocken (ett hinder och ett enstaka hinder (som knappt ser ut som ett hinder) i miniridhuset. mer har jag inte gjort men ändå är jalle och jag bäst! hehe nej men nu måste vi ta tag i träningen måste hoppa lite mer så jag kan bli ännu bättre :)   film på mig och jalle 105 för nån månad sen på clear round http://www.youtube.com/watch?v=o716H8L0ohM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0