Sina

Sina är min systers häst som betyder enormt mycket för vår familj liksom jalle:)  Jag tävlar sina och rider henne när jag kan och hinner:) Sina har tävlat upp till nationellt och är världens bästa häst! Hon är 19 år men gick som gårdshäst tills hon var 13 tror jag:) sina är så personlig och jävligt mycket häst att rida! är man inte van så blir man trött efter ca 5 min:) men hon är jätte härlig att rida, speciellt när hon blivit varm, hon är rätt het och älskar att springa och hoppa:) ngt roligt med sina är att jämt på framhoppningen så är hon seg och sur och är jätte jobbig men sedan när man kommer in på tävlingsbanan får hon typ krut i stjärten och örona spetsade framåt och letar hinder! Orkar inte skriva alla placeringar och vinster jag har med sina, men man kan säga så här rosset med efter varje tävling:) nu är sina med föl och tar de lugnt kanske ska tävla lite i sommar men annars har vi bara kul och rider normalt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0