-..-

Äntligen har jag kunnat rida i två dagar nu på en grusslinga där jag tränat lite intervaller! igår drog jallle med mig 2 gånger från stallet till och med!och det är inte likt jalle! han lyssnar jämt xD lite överskottsenergi kanske:D

Skulle träffa Linda igår egentligen, men som alltid är vi försena och det blev ingeting av! jag var också på dåligt humör och tog ut aggresionen på min lugg:( nae! jag klippte av min långa lugg:¨( gick då till sara för att trösta mig ovh vi snacka,drack te och såg på stallkompisar 8 avsnitt:D! de r ju rätt bra faktiskt:D fast väldigt dligt gjort och de rider ju verkligen dåligt:D jag undrar om den sosm gjort filmeen kan något om hästar för de gör massa saker som bara är .. what? liksom.
Idag ska jag klippa jalle och sen träna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0