Åh:)

Satt och titta på lite bilder nyss.. titta vad jag hitta:') bilder på världens finaste c ponny Alice black widow.. som tyvär är en ängel idag! :'(   Den här ponnyn var så underbar och speciell.. hon lärde mig mycket och var så nderbart jäkla bäst.. hoppa som en katt också.. antingen så vann vi eller så stanna hon vid utgången.. men ajah hon gav mig endel fina placeringar! men en dag hitta emilie henne i hagen och hon kunde itne stå eller resa sig.. :( vi åkte med henne till kliniken och fick reda på att hon måste avlivas.. kommer itne ihåg men hennes nackktor och sånt hade växt ihopa.. och allt.. veterinären sa att det var ett mirakel att hon inte hade fallit ihop på banan!
känns så hemskt efter att ha blivit arg på henne när hon har varit dum.. vi har bara trot att det var stofasoner (fast lite var de också) men har så dåligt samvete.. stackars älskling.. sista veckorna innan hon dog var hemska.. hon kände också på sig för varje gång vi kom, kom hon travandes eller i galopp pch gnägga.. min underbara alice<3
åren med henne är oförglömliga<3  :'(


där vann vi km i c ponnyklassen.. och många fler priser för det var ett miting.. i was happy

för att bli lite glad så hitta jag en bild på sina också samma tävling. vi vann km i d ponny också och miting priset-

nästa år efter det vann vi typ varje klass och vann km igen och jalle var också duktig och placera sig i några klasse och vi kom tvåa i km hehe:D

jalles och min andra start - första lätt b- och första vinst;) ingen annan var felfri ..
sen starta jag sist med sina och var felfri men glömde sista hindret och var tvungen att lägga en volt.. typiskt.. annars hade jag kommit två men komist 5 :)

prisutdelningen

i norrköping så vann jag och kom tvåa med min underbara jalle:)

sen en bild på sina också igen.. som snart ska bli mor:)
ser ni underlaget.. vad de sjunker ? 
i dm:et som också gick där så var det ännu värre.. man sjlnk ännu mer.. förstår ni påfrästningarna då `?
duktigt av jalle att komma 6 i finalen och 4 samanlagt i första dmet:D



några fina bilder ohc minnen.. vill bara fortsätta ladda upp massa bilder och tävlingar m.m.  men det kanske blir lite för mycket för er , kanske inte är så roligt:D

Kommentarer
Postat av: Mellisellis

Miting - haha sööööt :)

det heter Meeting ;) <3

2010-11-01 @ 11:22:53
URL: http://jmellstrom.wordpress.com
Postat av: Emelie

Söt häst :)



Jättefin blogg har du.

Kolla gärna in en sak jag har börjat med på bloggen. veckans häst, klicka på veckans häst i kategorin så får du veta allt du behöver veta. Det skulle vara jättekul om du var med :)

2010-11-01 @ 15:30:01
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0