Back on track!

Aj aj aj :'( min kropp!
Har ont i hela min kropp asså.. får damp. mina fötter mina knän. MIN RYGG!  nu blir det ännu värre när det är kallt:( jag var hos kilopraktorn för några månader sen och han sa att jag inte ska ha så här mycket knutor och låsningar i min ålder när jag är så ung:( han låste upp 9 låsnignar i ryggen och vet inte hur många knutor.. och jag måste tillbaka fortare än kvivkt! fattar inte varöfr jag inte går dit 1 gång i månaden när jag ändå går gratis? måste bli ändring på!

synd att inte back on track inte är billigt..
tror det funkar lika bra på människor som på hästar.. vill ha ett ryggbälte och nackgrej (eller allt om man skulle få) men det kostar ju mer än vad jag kostar i månaden:( skulle inte tacka nej till grejer till jalle med.

Back on Track används för att värma muskler inför fysisk träning eller arbete, men viktigast är skyddens förmåga att förebygga skador samt lindra och påskynda läkning av redan uppkomna skador. får upp blodcirkulationen och är bra för lederna.

Back on Track finns i form av paddar, lindor, täcken och schabrak. Produkter anpassade för användning till människor och hundar finns också.




Vill verkligen att något kan hjälpa mina axlar nacke och rygg tar stryk snart, gråter så ont de gör ibland:'(


:D:D


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

usch då. låter inget vidare!

jag har mkt back on track till hästarna, Täcke, lindor, snabb paddar, schabrak, ländtäcke aaa du hör haha men när man ska kosta på till sig själv blir man snål skulle vilja ha till mina knän :/

2010-11-10 @ 09:11:31
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0