brr

nu kommer eländet ! det är svinkallt och massor av snö :( är mest ledsen för att vi skode hästarna för typ 3 veckor sen med vanliga skor , bara två broddhål och inga sulor:( kommer inte kunna sätta på guldskor försom 3 veckor typ.,:( hatar att rida när det är halt , måste ju ändå rida ut för att ta mig till RIDHUSET :( HATAR HALA UNDERLAG , KANSKE FÖR JAG RÅKAT UT FÖR OLYCKOR MEN HATART . AS LÄSKIT:( SNÄLLA GE MIG GULDSKOR NU!!! SITTER PÅ PRAKTIKEN NU OCH BLOGGAR PÅ MOBILEN SOM HELT PLÖTSLIGT VILLE HA STORA BOKSTÄVER:( SKA FÖRSÖKA BLOGGA MER IKVÄLL :)

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Skodde mina för 1,5 vecka sen :( inte heller sulor

2010-11-09 @ 15:24:13
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0