dressyr:)

idag ska jag rida dressyr på jalle:) han är så himla rolig att rida de på :D men ska rida lite mer i de ''svåra'' varvet - vänster varvet.. och det är för att jag har svårare i det:) men han är väldigt fin att rida ändå:)<3

Vill att min syster ska testa jalle igen! hon har testat två gånger: första gången på banan höll hon ingeting eller någoting men han stegra och hon ramla / hoppa av xD och typ förra veckan så pröv hon och det gick sådär. Det ser och känns så lätt när man rider honom men nu nu förstsår jag att det är inte vem som hellst som kan rida han xD
 men om någon vill kan ju ngn rida ut på honom;)
fast jag tycker de är så lätt men de är ju för jag är van vid jalle, vi två är ju ett, men emilie säger att han är konsitg?  men när jag rider är han underbar<3

Ska försöka få emilie att testa honom igen idag:D

<3 i valla förra året:)


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

skoj med lite dressyr.

jasså e han jobbig att rida?

man lär ju sig sin häst, alltid roligt att se någon annan rida den :)

2010-11-05 @ 10:44:46
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: amanda

nej , han är jätte underbar att rida :) lite speciell , man skulle kunna rida honom med sytrådar som tyglar och han skulle gå fint :)

2010-11-05 @ 13:29:57
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0