:)

Gud vad jag har vart dålig på att uppdateranu !!! jag ska förbättra mig, jag får liksom dåligt samvete när jag inte skriver på bloggen!
Jag är bara så himla trött på det här vädret.. eller jag kanske itne är trött på vädret utan på att jag inte kan rida ut för att det är svinhalt! har igna broddar eller sulor. Men snart så får jag guldskor och då blir jag glad igen!

Jag får liksom dåligt samvete om jalle får gå i ridhus 2 gånger i rad på en vecka!
vir ider ju jämt ut !
Idag fyller emilies kille år och då ska mamma dit och kalasa, så ingen skjus tilll stallet!! hon har gjort allt i stallet så jag behöver inte åka dit egentligen!

Men jag ska ju som sagt tävla i morogn.. känns lustigt att itne fixa i ordning honom dagen innan! jag packa iallafall igår.
Ikväll ska jag ha halvåtta hos mig, min totte kommer och jag ska laga någon god mat, sla försöka iallafall!:D
vem vet jag kanske åker till stallet iallafall!

hatar också att sluta halv och 20 i yra varje dag:(
nu blev ni rädda va? det är jag när jag gick modell för newyork funkhouser ett känt sminkmärke:)
det är tema 20 tal på mig och sveriges 7 faldiga vinnare som makeupartist har sminkat mig:)
hahhaa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0