Globen horse show!

Hejhej:D nu är jag hemma ifrån globen och de var rätt roligt:D roligaste var barbacka hoppningen och shopping:)
Skrev värsta långa inlägget på vägen pp till stchlm men de försvann! typiskt

Igår så köpte jag ett träns på hööks! AAAS SNYGGT!! btw.. finns det inga billiga träns kvar på hööks ? de finns ju en sida med billiga och en sida med dyra.. men jag hitta inga billiga träns!?:O ajah det är super snyggt iaf!!  köpte också en mysmysig tröja man kan sova i också:D!




Sen så köpte jag på globen
4 st elastiska lindor med fleece i ! behövs alltid och tycker om att ha lindor när jag kör markarbete som stöd.
Ett blått Schabrak med vit och röd kant, man fick köpa två för 140
så tog också ett brunt med blå och vit kant! passar perfekt till en luva jag har..
två kingsland pannband  ´(ett till syrran också)
en tävlingskjorta
oc ett vintertäcke!:)





Kommentarer
Postat av: Erika

Snyggt träns :)

2010-11-27 @ 20:44:36
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0