Godmorgon godmorgon!

Idag vakna jag tidigt! typiskt,jämt när totte sover hos mig så blir jag så pigg på morgonen och måste gå upp även fast jag vill försöka ligga kvar och mysa! but i have the answer, det är för att jag sover så tungt med honom hela natten:) utan honom kan jag inte sova och är ofta uppe och ränner som resulterar med en jobbig och trött morgon.

Idag då: Vet inte hur det här dagen kommer se ut, antingen så rider jag ut långt på jalle eller så ska han få vila. Då kanske ja och totte ska åka till ikano och köpa lite julklappar, och något till oss själva, bätre för tidig en för sent:D men känner jag mig rätt så kommer inte en enda julklapp inhandlas:)

vill ha jul nu! hatar hösten.. hellre iskallt och snö eller regen än blåst. JAG HATAR BLÅÅÅÅSTEN!!!!


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

ja november är väl den tråkigaste månaden av dom alla!!

att få handla lite julklappar i tid är ganska skönt tror jag me ska börja :)

2010-11-04 @ 11:01:25
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0