Hahaaa:D

Hitta den här påå min gamla blogg!!! söt jag är:) dock äre ju bara ett halvår sen;)

Vill bara göra en fin lista om min älskling. Jag har snart haft jalle ett år och det har varit underbart.
Han har testat mig mycket men ja vann över honom och nu är han min ängel. Det finns ingen som honom
har aldrig varit med om ngn häst som är så fäst vid sin ryttare, Han vill ha mig på ryggen,och de är bara det jag vill. Det är som handen i handsken, visst du kan va lite konstig och få för dig roliga grejer, men det är det som gör dig till jalle :D Vi kommer gå långt älskling, det enda du behöver nu är RutinRutinRutinRutinRutin!

<3 För det första är du helt rätt i huvet, otroligt psyke
<3 Du är en enmanshäst,speciell som ingen annan
<3 Bara en rolig grej, att vi vann vår första 1 m som var vår andra tävling visar rätt kemi emellan oss
<3 Du har aldrig stannat med mig, förutom när duhuvet skrämde oss på framhoppningen,hoppglad alltså
<3 Tar man lite i tygeln eller på med skänkeln för mycket blir du helt knäpp. kännslig
<3 Från en helt vanlig tjock orutinerad ponny som springer med huvet i luften har jag fått dig till en välmusklad högrest ponny , som tex går förvänd galopp skänkelviknigar och galopp ombyten(går dock bara när han är trött :D) Man behöver inte ta i tygeln för att få dig i form, bara han känner benen i magen så poff går han skit fint eller ni fattar.min älskade ponny
<3 Du älskar att hoppa
<3 Och det bästa vi har tilit hos varandra som ingen annan har!


Vi ska komma långt , och jag ska göra allt för vi ska bli bäst!
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0