helgens tävling!

Gick super!:D är så himla glad föatt jag har världens bästa häst:D

ska aldrig mer hoppa hemma på sketna hinder och få dåligt självförtoende!
på riktiga hinder hoppar han som en gud!

i LB+5/LA -5 ;)  SÅ var han super fin , hoppa högt ovh var inte i ett hinder! förutom etT:( klantarslet jag själv satte han i skiten på de lägsta räcket på hela banan:( antingen skulle vi komm för långt ifrån eller för nära, ja ville ta ett till galoppsprång men han förståd det så att han skulle hoppa så vi rev ett ! men är nöjd med 4 fel där! han känndes så himla bra och bjöd fint<3
I  lätt An var han sjukt taggad, jag också;) en tidshoppning från 1-9 4an va 4a
& 4b sen 5 var 5a & 5b så två kom eftervarann';)  men ettan gick perfekt sen skulle vi svänga emellan två hinder, och jalle vill ju hoppa varenda hinder som kommer framför honom så han tänkte hoppa ena hindret så jag var tvungen att sakta in massa och tappa galoppen helt till 2an en oxer som jag rev:( sen till 3an fick jag super sväng  och  blev lite väl snabbt på en jätte lång sträcka till 4-a  som var mitt fel, sa till mig själv innan att jag inte skulle gasa men så gjorde jag det och de resulterade med ett riv för den var väldigt kort(får skylla mig själv! resten av hela banan var han klockren och nolla! superjalle:)! säger som alla andra, skulle jag inte rivit hade jag kommit 3a:) men jaja, man lär sig av sina misstag! jalle var bäst iallafall och kom precis utanför placering! sista ryttaren tror jag peta mig, var bara 3 nollor !
det har varit väldigt mycket fel den här helgen!


Jag är iaf super nöjd med min älskling även fast det inte blev en rosset! blir taggad till nästa tävlingen som blir den sista och sen så känner jag att sommaren kommer bli helt awsome! den här ponnyn kommer ha en framgångsrik sommar känner jag:D det ända han behöver nu är rutinrutinrutin så kommer han vinna allt framöver:)

btw känndes extra kul när de gick så bra för var lite låg och hade dåligt självförtoende innan
iloveyoumylittleponny

inte världens bästa språng eller bild men, världens bästa häst<3


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Roligt att det gick bra.

P.s va med och tävla om presentkort från Horze hos mig :)

2010-11-22 @ 08:35:36
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: Camilla- Sadel till salu

Va kul att du fick så härlig känsla!!

2010-11-22 @ 14:11:35
URL: http://hastskotare.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0