Idag red jag..

Idag var jag tvungen att rida.. även fast jag är sjuk! så är det att ha hÄST!
Jag och mellis åkte till ridhuset och idag var jalle ett.. ånglok! han har alltid vart pigg men när vi hoppa studs så var det liet väl skoj.. fast han var duktig som alltid! reed LB1 också han känndes fin! mamma tyckte jag skulle få 68%
duktigt va;)
ska ju på dressyr clearound den 28! får se vad vi går för då!:D

vet vad jag kommer få mycket minus för .. och det är:
Halten hälsning och avslutning.
han kan inte stanna i form och stå still och sen när jag ska ta tyglarna kan han ställa sig . men de går säker tbra
sen när man ska ta tyglarna från skritten till traven så kan han bli lite väl taggad, och i galoppfattningarna.. men det är ju träning.. eller hur ?

4 stycken har sakt att jalle ser ut som en liten hingst:) det är nice!

jalle och jag vann med en stor marginal på 5 sek tror jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0