Jalle och jag

Om ni inte vet så har jag ADHD  och står för det... det är rätt roligt ändå hähä:) äter medecin för det också, de gör mej lite mer koncentrerad på lektionerna och så.. den enda dåliga effekten är att man inte blir hungirg och när man tar den måste man äta något.. annars spyr man och mår illa.. men annars är den as bra, och faktum är att jag tror att min häst behöver den..;) han har nog adhd som jag.. när han står i gången och så när de börjar bli långtråkigt så håller han på och suger på sin underläpp.. sen när an rider och ska stå stilla så kan han stå stilla typ 4 sek när man rider ut då.. Sen ser han spöken som ingen ser, och tex när man rider ut och det är en stor grästuva där så är den livsfarlig medans en stor pressening inte är något farligt alls.. haha:D sen så kan man ju alltid bita och slänga med material och bli kompis med rävar, som jalle gör när han har tråkigt haha:)
Jag och jalle är allt bra för varandra:) båda är lika smarta och envisa:)


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

hihi :)

du får dela med dig av en tablett till honom. :)

2010-11-04 @ 08:45:57
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0