pepparkasmys

Hej! häj
Idag är jag en sjuk Amanda, fysiskt!
Känner mig svag och inte stark, varm och alltså inte kall.
buhuhu...:'(

Fick vara hemma från skolan idag, eller fick och fick, mamma tyckte att jag skulle vara hemma.
Nu sitter jag här med min fina mormor, glada mamma, sura syster och en törstig hund. i mormors lya!
Vi har ätit god mat, som man alltid gör när man kommer till sina förälldrars förälldrar! mumma!
Nu ska jag granera (säger man så) ? en julskinka för att sedan sitta och smaska i mig lite när jag pluggar.. jag älskar julskinka!! Imorgon är det prov på Arbetsmiljö och säkerhet. allting vi har gjort sen vi börja.. och jag börjar plugga om   5 minuter.. efter deet här inlägget och skinkfixet.
Men som alltid kommer jag säkert få mvg! grr

efter det är belöningen pepparkasbak!
tror jag ska sätta i gång nu.. 5 minuterna har redan gått snart!..

En härlig sommarbild som får visa min stora kärlek till min man som blir man om 2 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0