Sorry

Åh.. har inte bloggat på ett tag  (1 dag?) men har värsta dåligt samvete!
Igår lördags så var jag upptagen hela dagen, de blir typ så när man är med pojkvänne. åkte til stallet på dagen och red ut med linn och hade roligt som vanligt! jalle var jätte lugn :D sen åkte jag hem  så kom totte till mig så såg vi på film och mös till klockan 4 då filip m.m kom och hämta upp oss så drog vi till media market i norrköping för hoffmaestro kom dit och skulle spela och signera skivor! så sjukt jävla bra ä dom!
köpte deras gamla skiva för där är de bästa låtarna ! de signera occkså och jerry hoff som han kallas skrev  Amanda e' snyggast  och sin aoutograf och sen den andra skrev puss och aoutografer.. blir ju lite smålycklig sådär.. och så tog vi självklart kort.. .
efter de åkte vi hem till mig och myste och somna.. sen på söndagsmorgon åkte jag till hööks och hitta ett jätte fint och bra vintertävke för halva priset alltså 350 kr!:D ska lägga in bild på de med:)

sen åkte vi till stallet och byggde upp en bana med trekombinationen.
jalle och jag har ALDRIG hoppat det förut och först när han såg så många hinder på rad blev han fundersam och ja blev lite osäker.. men sen nä r vi körde på hela banan så gick det ändå rätt bra.. rev ett i insprånget och det är rätt bra för att va första gången <3  men det gick inte lika bra som det brukar igår men det hade sina orsaker!

efter det så åkte jag hem och städa på ingelas och sen till totte och  åt tacos och film mys.. och nu äntligen blev det måndag morgon (första dagen på höstlovet egentligen)  nu spelar  han cod och jag får en tid till att blogga:)

Idag åker vi in med bussen och jag ska rida ut med linn ( www.terika.blogg.se ) sen ska vi sova i stalleet med pizza och godis.. jippie:D


Här är en av alla bra låtar hoffmaestro har gjort:)


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Låter som en bra helg!

å täcke till halva priset det är ju verkligen inte fel :)

2010-11-01 @ 10:48:17
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: mellis

Linn vågar inte ;)

2010-11-01 @ 11:25:25
URL: http://jmellstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0