:)

Idag är jag helt slut! först har jag gått i skolan till halv 4.. och eftersom att jalle har gått så mycket så fick han gå lugnt idag.. tror mamma longerar honom eller så får han vila:) han dör inte av det även om hästar är gjorda för att röra sig:) tog bussen hem med chirstoffer (totte)(min pojkvän) och så handlade vi chips. naturgodis och taco och läsk... mycket gott och mysigt! de kan vara skönt ibland:)
Imoron är det fullspeckat på schemat.. ska hem och gå ut med hundarna, rida, köpa pressent till mellis och sen göra ordning mig för klockan halv 5 ska ja vara hos mellis och äta middag och sedan blir partaj!
får se om dagen lyder mina planer, hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0