:)

Igår red jag och linn till ridbanan och efter oss kom emilie på sina med toppen som handhäst..
Jalle var väldigt fin igår och mjuk .. vi skulle egentligen hoppa vningen som jag la in förut men det blev 5½ istället.. så himla bra..
jätte jobbigt för hästarna att trava in och sen hoppa upp sig.. i slutet höjde vi till ca 120 och det är väldigt jobbigt att hoppa i trav in men han skötte sig utmärkt och hoppa superfint<3 så himla coolt att man känner hur de verkligen tar i :) totte var med till stallet och tjura också sen drog vi hem till honom och mös med god mat och film.. den här förmiddagen har varit slapp! vi sov till typ 11 sen bara slappa.. vi åkte in till stan och så åkte jag mor och mormor till ikea! hitta nya örngott filt och ramar till rummet.. de kan nog piffa till det lite;) sen blev det stallet och träna intervaller med jalle idag.. måste säga en sak.. ingen är snabbare än mitt fullblod<3

nu är det plugg på listan!


Kommentarer
Postat av: Meliissssss

hihih hur skulle du få plats med övningen i den lilla paddocken o med så lite hindematerial :P?

Jag vill bygga den övningen ngn gång... Ska bara vinna ett stort ridhus fult med hindermaterial :)

2010-10-25 @ 17:35:14
Postat av: Anonym

2010-10-25 @ 17:35:41
URL: http://jmellstrom.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag täntke att man kunde typ ta bort ett studs och en bom och så.. men jag tycker inte ridbanan är så liten! jallle är så vändbar och lyhörd också så de är nog inga problem!

2010-10-26 @ 10:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0