Hej:)

Idag är det fredag.. och sedan så är det ju hötlov också:D

Idag galoppera jag jalle på en lång väg i full fart.. sen så finns de en liten stig vi jämt rider  hem på.. men jag tänkte galoppera längre men han stack in där och ja tvärstanna han så stog han stilla och typ backa och inte ville å ett steg för ja ville rida tillbaka och galoppera hela vägen färdigt.. så stog jag och sa typ luuugn så kom igen och helt plötsligt så fortsätter han galoppera i full fart som ingeting hade hänt ? (han är ltie speciell och kan  bland vilje vända och dra hem och ställa sig och så) men han har mognat lite igen:) sen red jag lilla toppen också:) sötponny asså:)

 

ikväll ska jag ta de lugnt.. kanske va med linda, men jag har ont i huvudet och är trött..

imorgn ska jag rida i morgon bitti och sedan hämtar totte mig så ska vi till mobilas outlet, sen hem och så kanske ja totte och filip åka tll norrköping - media market för hoffmaestro kommer dit..


min dator har gått sönder:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0