Hur ser planerna ut framöver? såg att du funera på att starta 120 är det ditt mål? berätta gärna lite

Från
(http://atigas.mittspejs.se/

Planerna med min d ponny jalle är att komma så långt vi kan.. vi har hoppat några hinder på 120 i rad och så men dock aldrig en hel bana på 9 hinder utan så många hinder har vi inte plats med.. har hoppat ackumulator hoppning också där de sista hindrena var 120.. och de var dom han hoppa bäst på;D men i ridhus är de lite svårare:) så blir att hoppa några CR på 120 som är riktiga banor av riktiga banbyggare  i vinter  till nästa år då jag bara behöver 2 noller till föratt va kvalad 120 med honom:) när jalle kom till mig hade han ingen vidare hoppteknink och gång... så jag har utbildat han helt själv.. vem vet hur långt vi kommer!:D sen blire att sälja honom som kommer bli väldigt svårt <3

Sen i sommar tänkte jag åka och hoppa 140 i danmark:) nevars hehe..


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

oki, låter spännande (länka gärna till min sida istället för mail;) )

2010-10-26 @ 15:12:46
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0