Kann icke bestämme mejg!

Åh.. har sådna funderingar.. vill så gärna starta en 120 med jalle i lfk.. deras ridhus är rätt långt så blir lite enklar då.. men de är endå väldigt smalt och de lär ju bli många ursväng svängar;) liksom höjden är inga problem för jalle :)men tänker även att  jag kan hoppa 1m 110 elelr två 110 och sen 120 nästa gång för de har många cr på vintern:) de är ju magnus som bygger ockå ;) tankarna går runt och känner jag mig rätt så kommer vi inte iväg alls:)
shit vad kallt det börjar bli.. och banan blir bara hårdare.. idag vill jag rida till banan och ''hoppa'' små hinder och rida svåra vägar och studs och så:) hindrena ska inte va höga.. är de under 6o cm så gör de ingeting då kan man hopp varannan dag har jag hört.. men det är icke något jag skulle göra.. hoppat två gånger i veckan då.. eller ja markarbetshoppning kallar jag det.. och det är för snart fryser banan och de ska riva lilla ridhuset och då kommer inte jag och jalle hoppa på ca 3-4  månaader.. sådeså!!då blire bara uteritt.. andra tränar till nästa tävlingsäsong.. jag och jalle är ute och fräser... men vem vinner ändå då;)? hehe:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0