Neghepp?

Ingen som ville vara med i veckans blogg ? så roligt va det. Hatar när man har många läsare men får dåligt med kommentarer och allting... lite bättre kan ni väl??....

Till er som inte känner mig så har jag fyllt i lite listor om mig själv och så.. så ni vet vad jag är för person:)
 roligt också och fördriver tiden också!:)
Gör denna:

1. Nämn något som gjorde dig glad igår:
Hästen & söta griskultingar
2. Vad gjorde du kl 08 imorse: Tog på mig morgonrocken
3. Vad gjorde du för 15 min sedan: Tog på mig skorna
4. Det sista du sa högt: Jag sjöng
5. Det senaste någon sa till dig:Jag hinner inte=(   på sms..
6. Vad har du druckit idag: saft
7. Vad var det senaste du åt: en kanelbulle:D
8. Vad var det senaste du köpte: klänning,jeans,buister och halsband +fika
9. Vad är det för färg på din ytterdörr: bajsbruuun
10. Vad är det för väder hos dig nu: kolsvart kalt:(
11. Godaste glassmaken: b&j half baked
12. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej,elle jo föresten
13. Sover du tungt: kan typ inte sova utan totte, vet inte varför men de går ej:P
14. Drömmer du mardrömmar: ja kan hända
15. Trivs du med ditt jobb: japp:)
16. Favoritklädsel: ridkläder
17. Favoritlåt just nu: hm... band of horses med alla låtar<3
18. Vad ser du om du tittar till höger: zebror på gardinerna
19. Vad gör dig glad just nu: ingeting, är irriterad
20. Vad ska du göra härnäst: vill baka kladdkaka..
21. Höger eller vänsterhänt: Höger
22. Humör just nu: --->:@ / :(
23. Favoritgodis: naturgodis<3
24. Kläder just nu: Min lila plyrsdräkt<3
25. Sommarplaner:  Rida och tävla massa med jalle minst 120, vinna massa cuper<3 sommarjobba, sola&bada... åka utomlands med älsklingen igen<3
26. Hur många kuddar sover du med: 5
27. Spelar du något instrument: Gitarr och piano
30. Morgon eller nattmänniska: Beror på
31. Vad är viktigast för dig: Min familj och pojkvän och hästarna
32. Är du kittlig: jaa:/
33. Snarkar du: Nej, men det kan en viss annan..
34. Stjärntecken: stenbock
35. Äckligaste insekten: ormar,råttor och paddor... de är insekter enligt mig
36. Stökigt eller välstädat: Stökigt
37. Längtar du mest efter just nu: vill utomlands , gärna tillbaka till kreta


Okej den där kanske inte var världens roligaste hehe...


ett till då...:D
Vad har du för TV-kanaler?
vet inte alla, men bara de vanliga
Har du åkt moped någon gång?
Jajjemän

Har du busringt någon gång?
ja,gört fortfarande med min 20 årige vän

Har du fått felparkeringsböter?
Nej

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, har inte gjort det men vill, gärna över stenar
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
kreta eller turkiet?

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
svampbob
Kan du alla orden i nationalsången?
ne:(

Badkar eller duschkabin?
badkaar<3
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
hmm....får väl bli pirates of the carbien stavning?

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
rött isf

Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
vet inte:O
Favoritchoklad?
Marabou digestive mjölkchoklad

När röstade du senast?
kmr inte ihåg

När åt du en hemodlad tomat sist?
förra sommaren

Har du vunnit en prispokal någon gång?
många:).

Klarar du att tanka själv?
nej:O

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Näe men jag har velat då och då

Pepsi eller Coca Cola?
pepsi

Vad var det senaste du handlade?
kläder/smycke
Har du kräkts offentligt?
m:( de va inte kul, men min syster har spytt en gubbe i ryggen som vi inte kände:)
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
...

Har du ringt något betalnummer?
Betalnummer?

Kan man vara vän med sitt ex?
jaa.

När besökte du ett sjukhus senast?
i år på våren

Hade du mycket hår som liten bebis?
nej, typ skallig tills ja blev 4
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
kommer ejihåg

Vad har du i din väska?
data,en lapp och inget mer

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
pratar med totte
Vad är du tacksam för idag?
att jag bytte skola så ja fick mina superbetyg<3


ååååh jag ska hitta något bättre snart..


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

jag brukar kommentera ;)

Har du busringt någon gång?

ja,gört fortfarande med min 20 årige vän

de tyckte ja va roligt :D hihi

2010-10-14 @ 09:26:28
URL: http://atigas.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0