Nu kommer vintern!

DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT!
 usch fryser så fort jag går ut vad jag än har på mig!
äre sant att det här ska bli den kallaste vinter? blä isåfall!
måste bara påpeka en grej att många ofta skippar att rida lite då och då för det är kallt.. men ajg och min syster är bäst på att rida på vintern:D

Vad brukar ni ha för kläder och skor? ingeting funkar ju typ.. ska satsa på en ridoverall i vinter iaf! och vad för vantar ? inga vantar funkar ju,, har hört att backontrack vantar ska funkar. att man har dom under ett par varma vantar..   Och skor?? inga skor är varma.. hur mycket sockar man har eller fårskinnkängor.. jag fryser ändå!
kanske ska testa med back on track strumpor också:)
 har ni något tips för att hålla sig varm i vinter:)?

de ändra bra med vintern är att de är kul första veckan med snö och dom får mycket muskler av att pulsa i snön och den varma chokladen:D!

föresten..har också hört föresten att långa chaps ska vara varma.. för de blåser ju inte igenom äkta skinn.. smidigt också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0