Så dålig uppdatering..

Men skitsamma..
tävlade i helgen iaf!! sista utomhustävlingen..
hade inte så stora örväntingar utan ville bara ha bra rundor eftersom att han stått och inte tävlat på några veckor!
 

I lb+5 gick det okej. på framridningen tappa jag tränset för att han hoppa så konstig och ja kom framåtlutat och typ slet bort tränset xD fast märkte inte att ja galoppera runt utan träns förs mamma skrek till haha då stanna jag och gick av... och så shörde jag i högtalarna

'' nästa start amanda nordström på munsboro giles...'' 

oj ? men någin sa till iaf så starta jag sist.

det var tidshoppning och de va ingen felfri så satsa lite..

1,2,3 gick as bra och fina svängar.. sen kom krattan ur mig själv fram.. red som en kratta mot 4an och hoppa före jalle så att han inte fick en chans att hoppa.. som tur va så hoppa han inte. vi skulle landat rakt i hindret. men jag tappa tränset typ.. men fick på de igen haha,men örat blev vikt så red med vikt öra..men..jag blev arg på mig själv och fortsatte rida och han var klockren men ett pet på oxern in i kombinationen näst sista hindret.. men jag var super nöjd och han känndes fin!
var nog lite i obalans efter allt som hände på framhopningen.

I la:n var ja jätte nervös! ingen var felfri och jalle har bara hoppat 3 la innan så ville bara ha en bra ritt.. men jalle och ja sätter en klockren nolla i grunden!!dog när ja märkte att ja var i omhoppningen och rev 2 st alltså 0+8 fel i lätt An ... super nööööjd!!!:') och alla kategorier var ihopslagna! så här blev resultatet!:

1an: 0+4 fel
2an:0+6 fel
3an: 0+7 fel
4an 0+8 fel
5an: 4 fel i grunden

bara 4 till omhoppning och ingen felfri... de säger ju lite om banan..

och jag var var 4an:D jag kom fyra.. jippiiii , jalle är ju ändå helt klart bäst:)<333

ska lägga in film:)

mur 120

150.. fans en osynlig bom!


tack Kära ingelas för körkort att jalle höll sig varm:)




Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Fina ni är!!

2010-10-05 @ 08:42:44
URL: http://atigas.mittspejs.se
Postat av: J O S S A N

Stolt funktionär på ÅRK :)



såg dig ju, skitfin häst måste jag bara säga.. :D

2010-10-05 @ 09:00:23
Postat av: amanda

taack, det värmer:D<3

2010-10-05 @ 10:46:40
URL: http://giles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0